Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 09:53   #5
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (Nrk)

Jeg synes også at dette høres rart ut. Jeg skjønner at det i mange tilfeller er slik at mannen tjener mest, men å konkret gå rundt med et ønske eller en forventning om det? Det oppfatter jeg at er litt som å melde seg ut. Jeg ser likevel at for mange kan det være en forsterkning av et valg de likevel ønsker å ta. Dersom mannen tjener mest er det lettere å begrunne at man enten ikke jobber eller er den som velger å jobbe deltid.

Selv har jeg alltid tjent bedre enn min mann og regner med å gjøre det fremover også. Det har aldri vært et diskusjonstema hos oss, vi har helt felles økonomi og det spiller derfor ingen rolle hvor pengene kommer inn fra.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat