Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 10:25   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bedre for en jente å være "guttete" enn "jentete"?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det eg synest er det tristaste med "prinsessejenter" er at nokre av dei gjerne let utsjånad komme før glede og leik allereie i 4-5 års alderen. Eg får vondt i magen av å sjå jenter som sit på ein benk og kjedar seg fordi dei er redde for å bli skitne dersom dei deltek i leiken.

Det ville vært leit å se, det kan jeg forstå. Kjenner forøvrig ikke til noen sånne selv, da rosa skjørt i barnehagen vår ikke legger noen begrensninger - verken ute eller inne.

Dessuten tror jeg slik oppførsel som du beskriver i større grad skyldes formandende foreldre, og ikke klærne som sådan. Disse har nok også "rene og pene" gutter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat