Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 10:46   #29
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du gjort deg noen tanker om din egen begravelse?

Det eneste jeg har ytret ønske om er kremering. Ingen markmat her heller.

Jeg syns det er ganske spesielt å fortelle hvilke sanger/melodier som skal spilles i ens egen begravelse. Begravelsen er for de etterlatte og da må de nesten få velge sanger som de mener passer til den avdøde. Det er deres minne av den avdøde som skal gjelde.

Jeg har diskutert litt med min mor. Hun har sterke meninger om at asken hennes skal spres. Jeg har sagt at jeg syns det er egoistisk siden det er de etterlatte som burde avgjøre det. Hun blir fly forbanna og forteller at hun vil faen ikke ha noe grav som noen føler de må stelle. Hun har bestemt hva som skal spilles i begravelsen også.

Min datter har også bestemt hva som skal spilles i hennes begravelse, hun vil ha en av de samme sangene som var i min fars begravelse. Syns det er ekkelt når hun sier sånt.