Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 11:44   #39
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort deg noen tanker om din egen begravelse?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

For min del hadde mannen min kunnet stoppe meg ut og brukt meg som stumtjener etter at jeg var død. Jeg er jo litt sånn family Addams i utgangspunktet så det hadde nok passet bra.

Han hadde neppe fått ny dame med det første.

Jeg har riktignok ikke lagt føringer for begravelsen, men jeg har gitt mannen et par tips om hvem han bør skjekke opp hvis jeg dør. Han er nødt til å få tak i en grei dame, au pair eller flytte til familien sin (eller min). Og så sier de at det bare var i gamle dager man var avhengig av hverandre.