Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 12:49   #43
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du gjort deg noen tanker om din egen begravelse?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Dessuten har jeg lagt meg på sinnet at Hattifnatten også fortalte at hun i sin jobb la vekt på at det var de etterlatte som skulle få sette preg på begravelsen/bisettelsen. Jeg tror det er viktig for de etterlatte å få vise sorg på sin måte, ikke i min setting.
Jeg ville kanskje ønske at deres sorg kom til uttrykk på MIN måte, og jeg har erfart at sorg ikke er noe som kan "planlegges"

Jeg husker veldig godt at da min svigerinne døde var det sønnen på 30 år som tok ansvar for begravelsen. Han syntes det var grusomt at hun ønsket å bli kremert, og han brukte lang tid på å bestemme seg for om han ville gjøre som hans mor ønsket eller om han ville gjøre det han følte var det riktige.
Vi var sammen i begravelse på tirsdag, og han uttrykte at han fremdeles syntes det var vanskelig at han valgte kremasjon den gangen for 13 år siden.

Så forferdelig at han skal leve med det. Mye bedre om han kunne fått valgt dette. Det er han som skal leve videre.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat