Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 13:16   #36
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å være stygg

Jeg vet ikke riktig hva jeg tenker. Men jeg legger merke til folk, og noen finner jeg attraktive. En kombinasjon av utseende og utstråling vil jeg tro. Skeive smil og glimt i øyet har mye å si.

Noen mennesker er utiltrekkende. En kombinasjon av væremåte, påkledning, hvor velstelt man er. Og utseende. Men er man velstelt, har selvtillitt og varmt blikk, så skal man være ganske vannvittig stygg før det er DET inntrykket man sitter igjen med, tror jeg.

Noen mennesker kan være vakre, men så flate i innhold at de ikke tiltrekker en nerve hos meg.