Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 15:11   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvåke barnas nettbruk

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Det ble litt på siden på slutten her, men vi må følge litt med sånn i bakgrunnen er min oppfatning.

Jeg mener også at man må følge med, men at det er en forskjell på å følge med og overvåke. Å la ungene låse seg inne på rommet for å gjøre ting på nett, er jeg ikke for. Da er det bedre å ha datamaskinen stående et sted hvor man hele tiden går, og være tilgjengelig for barna når eller om de opplever noe ubehagelig. Å sperre for enkelte ulovlige sider synes jeg er helt greit.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat