Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 15:15   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å være stygg

Sånn for å gå helt tilbake til HI igjen:

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Tenker dere over dette når dere treffer andre mennesker, gjør dere opp en mening om utseeendet deres.

Veldig sjelden. Jeg er ikke så veldig visuelt fokusert. Stort sett tenker jeg bare på det hvis de er slående pene. Jeg synes oftest alle er pene (i større eller mindre grad) etter hvert som jeg snakker/blir kjent med dem, med mindre de er ufyselige som personer, men det er de færreste jeg tenker på som veldig pene umiddelbart. At noen skal være stygg tenker jeg så å si aldri; de gangene jeg legger bevisst merke til noens utseende på negativ måte er det stort sett enten snakk om arr/misdannelser eller ekstrem ufliddhet.