Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 18:36   #71
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort deg noen tanker om din egen begravelse?

Har ikke tenkt på egen begravelse, men har tenkt på egen død ja, i den forstand at jeg har skrevet testamente :bank i bordet: Samt informert min mor og min sønn om at dette ligger hos tingretten. Mamma bare fnyste, av en eller annen grunn.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ingen "ønsker " rundt min egen begravelse. Det spiller liksom ingen rolle, for jeg er jo likevel død.

Stort sett enig. Men det hadde vært hyggelig om de husker på at jeg har meldt meg ut av kirka og inn i HEF, og fikser en humanistisk seremoni.

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Med at vi har bare kirke her, og noe annet religiøst greier. ikke humanetisk og sånt.Så "må" begravelsen holdes i en kirke.

Nei, det må den vel ikke? Jeg kan huske fra barndommen at begravelser ble holdt hjemme hos folk, eller på samfunnshuset. Dette var før det ble bygget bedehus og kapell i hjembygda mi.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat