Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 20:26   #61
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å være stygg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Zoë: Jeg kan godt utrykke stor begeistring over virkelig vakre mennesker. Og vakre bygninger. Eller vakker musikk. Det handler om en generell entusiasme for estetikk. Det betyr ikke at jeg syns det mennesket er noe BEDRE, fordi det er vakkert. Men at jeg er begeistret over at det er vakkert. Sånn i seg selv.

Joda - man kan godt la seg begeistre av det som er vakkert.

Men om naboen er såkalt "pen" eller ikke er liksom langt nede på lista over ting jeg interesserer meg over.
Og om noen begeistret forteller om at en de kjenner er så pen, så kjenner jeg at jeg blir lattermild. Det blir det samme som når folk lar seg begeistre over andres statussymboler og slikt. Det er liksom så platt og tomt.