Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 22:26   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når jeg får blikkontakt når jeg snakker med ham.
Når han erter meg for noe.
Når vi skal diskutere noe, og finner ut at vi har tenkt det samme.
Når jeg slipper å legge meg alene, og kan krype inntil en varm kropp når jeg legger meg.
Når jeg ser hvordan han rengjør / vasker(han går alltid så grundig til verks med alt han gjør, og jeg blir så varm i hjertet av å se det).
Når han overasker meg med å kjøpe noe han vet jeg ønsker meg, blomster, eller med å lage noe godt til mat som krever ekstra tid av ham.
Når han viser at han blir glad for å se meg når han skal hente meg, eller treffe meg et sted ute.
Når vi jobber godt sammen.
Når jeg endelig klarer å slippe ut sinne, og han responderer med å holde rundt meg istedet for å gå, eller smile til meg istedet for å bli sint selv.
Når vi legger planer sammen.
Når jeg ser ham leke med barna.

Ja, det er mange ting, og dette var det jeg kom på i farten.