Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-08, 08:54   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oste- og kaketips til bursdagsselskap?

Jeg vil ha Ridderost eller Port Salut :bestiller: . (Og så kan jeg heller sikle på rødvinen og blåmuggosten som dere andre driver og skuffer i dere.) Ellers hadde daffy gode forslag til tilbehør.

Hjemmelaget sjokoladekake er godt og enkelt. Eller hva med NYCity Bakery Brownies. Det er det lenge siden jeg har spist, gitt. Og må det egentlig være så veldig fancy og classy, da? (Hvis jeg skulle ha kjøpt kake så ville jeg kjøpt den kaken som alltid ble bestilt til bursdagsfeiringer der vi jobbet sammen. Hvis du skjønner hvilken jeg mener? Den med masse frukt og nøttebunn.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat