Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-08, 17:07   #12
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er blomsterbuketter bortkastet penger?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Mannen min er nok ikke av den sorten som kjøper blomsterbuketter så alt for ofte. I dag sa han at han så på det som bortkastede penger, da de visnet etter noen få dager likevel.

Prøvde å forklare ham at jeg blir veldig glad i blomster en gang i blant, og da er ikke pengene borkastet. Blomster lyser opp i hverdagen, men gleden over å motta er jo egentlig mye bedre enn selve blomsterkvasten.

Hva synes dere? Er en blomsterbukett bortkastede penger?
Eller er det verdt pengene i gleden over å gi og motta og den koselige kvasten i stua?

Der har vi bittelitt av grunnen til at jeg er separert.
Den blomsterbuketten jeg aldri fikk ble fryktelig viktig til slutt. Den symboliserer veldig mye.
Det å tenke på hva en kvinne blir glad for, det å gi og få oppmerksomhet, det lille ekstra, det betydningsløse som egentlig betyr så mye.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat