Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-08, 23:05   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en å låne bort?

Jeg vet ikke om jeg kan låne henne bort, men jeg kan i hvert fall skryte av min lille superjente. Hun er 8 mnd, og i en fantastisk alder. Hun legger begge de lubne armene rundt halsen din og klemmer hardt mens hun sier aaaaah. Hun krabber mot deg i full, full fart med verdens største smil og lyser av forventning. Hun er superoppmerksom og konsentrert, og lever så i nået som bare en 8-mnd. kan. Hver dag er full av nye utfordringer og gleder. Nye smaker, nye lyder, nye partytriks, nye fysiske utfordringer og mestringer. Hun er i perlehumør, sjarmerer alle i senk og er selvsagt verdens vakreste.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat