Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 10:30   #21
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppdra gubben til å lukke dolokket?

Mitt beste råd til deg er å slippe tanken. Det er ikke lett å endre andre, nærmest umulig. Det er vel ikke verdens undergang om det havner en leke eller to i do? Barn (eller voksne) dør ikke av litt do vann (eller te om man vil), man blir mest sansynlig ikke syk en gang. Derimot er det ekkelt, veldig ekkelt.
Det er noe i det å velge sine kamper med omhu. Det er egentlig ganske trist å tenke på hvor mange timer enkelte (spesielt damer) bruker på å irritere seg over partnerens (u)vaner. Jeg har i alle fall bestemt meg for at jeg ikke på noe vis vil bruke tid på å irritere meg over dolokk som står oppe, feil klemming på tannpastatuber eller korker som ikke settes på plass. Nop, min verdifulle tid skal jeg bruke på å filosofere over andre og mer interessante temaer.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat