Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 14:59   #18
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puppeblader i barnehøyde

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

... og synes det er rimelig søkt å sammenligne bilder som framstiller kvinner som seksuelle objekter med amming. Ammebilder og "kom-å-ta-meg-bilder" (som alltid og utelukkende er av kvinner, noe som selvsagt gjør noe med oss i forhold til verdier og kjønnsperspektiv) er to ganske forskjellige ting. Da oppfatter iallefall jeg det slik at man ser det slik at amming har noe med seksualitetsnakenhet å gjøre, og det er jeg sterkt uenig i.

Jeg er naturligvis helt enig. Det er jo ikke nakenhet i seg sjøl som er problemet, det er måten det fremstilles på.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat