Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 23:45   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du avsporinger?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er greit noen ganger. Andre ganger synes jeg det er direkte upassende og ganske dårlig gjort mot hovedinnlegger. Hvis HI spør om noe seriøst og noen herper tråden med internt snakk synes jeg det er upassende. Har man derimot diskutert et tema i løpet av flere sider og nye problemstillinger dukker opp underveis synes jeg det kan være både spennende og bra med avsporinger.

Det er jeg enig i, noen ganger har jeg opplevd det som upassende mot hovedinnlegger. Men som sagt, det kommer an på.
Når det gjelder nicket så kan vel det ordnes. Jeg videreførte bare nick fra NM og 02 står for mine to barn. Kanskje jeg bare skal hete Lykke! Kan noen ordne det kanskje?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat