Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 13:03   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske talenter (TV2)

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Vi så en liten stund, men skrudde av etter den dansende fireåringen. Både mannen, svigerforeldrene og jeg satt med en dårlig følelse etter å ha sett på. Så små barn burde ikke utsettes for slikt, og skjønner ikke foreldrene at det blir feil, burde i hvert fall produsentene ha stoppet det. Det er nok av andre arenaer unger kan vise seg fram på, i barnehage, skole, kirke, idrettslag og kulturhus. Det skal ikke være nødvendig å utsette småunger for en bedømmelse, veiing og måling som i verste fall dreper hele gleden med det de driver med.

Jeg liker heller ikke det. Hva skjønner de av et avslag? Jeg synes at dommerene var snille med barna (det jeg så), men likevel...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat