Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 19:35   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Dere tror ikke det har sammenheng med at man ofte spiser et eple når man er sulten da? Man spiser jo ofte et eple som et mellommåltid, mens man egentlig er sulten på et større måltid. Et eple metter jo ikke veldig.

Nei, jeg blir ikke sulten av å spise et eple. Det metter litt.

Nei det tror jeg ikke, for det er jo mye annen frukt/grønnsaker som brukes som mellommåltid uten samme effekten. Jeg spiser ofte appelsin eller banan mellom måltidene og blir mett, men spiser jeg et eple får jeg DET suget etterpå. Og det er jo alltid epler det snakkes om når det kommer til dette suget.