Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 21:51   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kaller man

Med kjernefamilie tenker jeg på de i familien som bor sammen. Det kan være mor, far og to barn, det kan være far og ett barn eller to mødre og seks barn.

Men mor, far, to barn, hund og stasjonsvogn er en temmelig A4-familie.

For noen år siden tenkte jeg med gru på å være en A4-familie. Nå synes jeg det er helt greit.

Nå kom jeg forresten på en morsom hendelse som utspant seg for 2-3 år siden.
Mannen og jeg var ute på byen. Der møtte vi en studiekamerat av mannen, og hans venn. Jeg skulle presentere meg for studiekameratens venn:
Jeg: Hei! Jeg er Fadese, kjæresten til Fadesemannen.
Studiekameraten: "Kjæresten til Fadesemannen"!? Dere er er gift, har barn, katt, leilighet, Volvo og 30 GB iPod!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat