Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 22:08   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Oscar for beste film

Jeg har jo ikke sett Michael Clayton og No Country for Old Men, men av dem jeg har sett, synes jeg kanskje Juno er den mest vellykkede filmen. Fordi den får til alt den prøver på. Men man kan kanskje mene at den prøver på for lite.

Jeg tror så gjerne at Atonement kan vinne. Eller There Will Be Blood, siden den er en sånn diger film.

Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal stemme. Jeg får gå og pusse tennene og tenke på det. Disse offentlige undersøkelsene, altså.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat