Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 22:18   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Oscar for beste film

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Du må velge, skilpadda. Heilgardering er ikkje lov.

Jeg har valgt. No Country for Old Men er den beste filmen jeg har sett på veldig lenge, og jeg synes den er bedre enn alle de andre fire. Men alle de andre fire er gode nok til å kunne fortjene en Oscar (hvis det bare ikke skulle innebære at NCfOM "mistet" sin, liksom). På andreplass ville jeg kanskje satt Michael Clayton. Jeg er veldig enig med Tinetoff (jadda, veldig uvanlig) i at Juno er nær totalt vellykket i det den prøver på, men den er på en måte en veldig lett liten film og det er lettere å lykkes som det enn å lykkes med noe stort og tungt. Men jeg er enig i at det hadde vært morsomt hvis den vant, altså. (Og det er en Coen-film som har fått en "Best Movie"-pris tidligere, så det er på én måte ikke helt skandale om filmen deres ikke får en i år.)