Sv: "Mamma, pappa, barn" (2003)
Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.
Vedrørende ekteskapet til hans foreldre:
Mannen ville så gjerne prøve, da kona endelig sa at hun var drittlei, og "hvorfor kan du ikke overraske meg, finne på noe spennende å si" osv.
Så kom jo mannen med et par finurlige historier, og han sa jo at han ville ta henne med til New York eller et annet sted. Han var jo litt søt!
Men nei, det var over og ut. Ingen vits i å prøve å redde det de hadde hatt i så mange år.
Men det er jo sånn det er. Statistikken viser at det er kvinnene som går, og at dei allereie har bestemt seg for å gå når dei tek det opp med mannen. Eg tolka filmen som at forelda hadde levd eit A4-liv i alle år, utan å reflektere over kva dei eigentleg ville - eller om dei eigentleg elska kvarandre, og at bodskapen er at ein kanskje av og til bør reflektere rundt om er bra nok å ha det ok dersom det fantastiske er innanfor rekkevidde.
Eg trur nok, som deg, at refleksjon er målet med filmen. Eg ansåg ikkje slutten som ein klisjé-happy ending, men meir som at dei tok eit val om å satse. Oppfølgaren kunne ha vore veldig interessant å sjå. 
Sist redigert av Alfa : 25-02-08 kl 08:46.
|