Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 10:42   #86
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg blir alltid møtt med hvis jeg ytrer ønsket mitt om tre eller fire barn. Tre barn er greit, men fire er visst helt på tryne galskap. Da må man jo bytte bil og greier.

Hva tenker dere? Er det galskap å ønske seg mer enn to og en halv unge?

I følge noen venner av oss som HAR fire unger, så ER det helt galskap å ha fire unger De sier at det ikke er noe i hele verden som er tilpasset en familie på seks - verken biler, ferireiser, hus eller noe som helst. Men så skal det være sagt at den eneste av ungene de har planlagt er nr to. Nr en, tre og fire var hendelige uhell .

For min del synes jeg folk må få akkurat så mange unger som man ønsker seg, og klarer å ta vare på (selv om det sikkert ikke er sammenfallende for alle...). For vår del er to unger akkurat passe nok. Kanskje tenker jeg i mitt stille sinn at de som får mange barn må være sprø, men jeg forsøker å ikke vise det i ord eller grimaser .

Sist redigert av Milfrid : 25-02-08 kl 10:51. Årsak: Erstattet komma med punktum...
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat