Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 12:35   #92
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dere som snakker om galskap. Er det tanken om fire barn som er galskap, eller tror dere seriøst at dere ikke hadde hatt ressurser for å takle fire barn?

Jeg syns ikke det er galskap å få fire barn, men det er ikke det jeg ønsker meg. Skulle jeg plutselig bli gravid med trillinger så hadde vi selvsagt greid det, men vi måtte ha lagt om livsstilen kraftig. Jeg ønsker å ha råd til å bo sentralt og kunne reise mye, det vil bli vanskelig med fire barn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat