Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 11:44   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dessert etter ostefondue?

Jeg har en kjempegod, mild syrlig dessert jeg ville likt å spise etter en ostefondue.

Hermetisk lychee-frukt på boks - ja, på boks, det er godt!!! helles i en skål, med saft og alt.
Så tilsetter du frisk melon - ikke vannmelon, men feks honningmelon eller en annen litt god, sursøt melon - i KULER. (Del melon i to, ta bort frøene, og bruk et huljern (sånn til smør) og lag kuler som man vil lage iskuler). Mengde sånn at det blir circa 50/50 av fruktene.

TA DA! That's it. Oppbevar gjerne begge deler i kjøleskap. Jeg pleier å server med en liten kule vaniljeis (Dream yoghurt-is vanilje er super) til, men man må jo ikke det. Superraskt og kjempegodt og litt annerledes og eksotisk, men ikke på noen måte snålt i smaken - dette liker både voksne og barn.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat