Sv: Hva har skjedd med huden min?
Hvis du/dere har råd til Udos Choice, så kan jeg anbefale det på det varmeste!! Jeg ble kvitt eksemhud i ansiktet etter under en uke med 4 ss daglig av denne oljen! Jeg smurte meg minst 10 ganger daglig med krem i ansiktet før, måtte alltid ha med meg fuktighetskrem i veska. Etter en uke med Udos kunne jeg nesten slutte med ALLE kremer, hadde bare et tynt lag fuktighetskrem i ansiktet om morgenen. Fikk DEN myke baby/ferskenhuden!
Husker også en gang jeg hadde brukt en krem jeg ikke tålte. Hele trynet sprakk opp i sår og ble rødmusset og skjellete. Dritvondt var det og. Jeg visste ikke min arme råd, før jeg kom på at AHA jeg har jo Udos i kjøleskapet. Tenkte å være på den sikre siden, så jeg drakk like godt ÅTTE spiseskjeer i slengen! Tro det eller ei, men dagen etterpå var huden helt fin! 
Jeg selger ikke denne oljen selv, så dette er ikke snikreklame altså. 
Men få også i dere fett fra feks. nøtter, avokado, smør (ikke margarin!), fisk osv. Fett smører huden fra innsiden, rart mange glemmer dette og kun konsentrerer seg om alle slags kremer, noe som kun tar skummet av problemene.
Denne er også veldig bra, forresten. Knallbra for huden, både innvortes og utvortes (den som er Extra Virgin). Jeg spiser minst en ss hver dag, i tillegg til Udosen, og huden er helt babymyk overalt. Spiste verken Cocosa eller Udos en periode forrige vinter, og både ansiktet og hendene mine sprakk i eksem og tørrhet. Utrolig hva fett innvortes gjør for huden!!!