Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 20:44   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?

Dersom vi leverer guttungen i barnehagen kl 7.30 så blir han eneste barn i lang tid. De fleste leverer mellom kl 9 og 9.30. Guttungen synes naturligvis det er stusselig å komme til tom barnehage. Dette gjør at vi unngår å levere tidlig så langt det lar seg gjøre, og mannen leverer da sjelden før 9.00. Jeg synes det er rart at det er slik, og jeg liker det dårlig. Jeg kunne godt tenke meg å levere ham tidligere, særlig når han starter dagen kl 6.

Søsteren min, som bor i ei lita bygd, forteller at i deres barnehage leverer de fleste mellom kl 7 - 7.30. Er dette med sen levering et Oslofenomen? Vestkantfenomen? Eller har vi rett og slett bare uflaks med barnehagen? Egentlig tviler jeg på det siste, da jeg har snakket med tre mødre i barnehager i samme bydel, som forteller om det samme. Hvordan er det i deres barnehager?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat