Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 11:51   #138
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Jeg synes på ingen måte det er galskap å få mange barn, jeg har alltid ønsket meg fire.

Mennesker mener så mye rart. I sammenhenger da jeg får spørsmål om hvor mange barn jeg har, så får jeg ofte dåne-kommentarer når jeg sier fire. Når jeg derimot spesifiserer at bare tre av dem lever, så blir det plutselig greit igjen. For veldig mange går dåne-grensen ved tre barn, tror jeg.

Alle er vi forskjellige og det preger nok ønsker om barn også. Jeg personlig stortrives med mye familie rundt meg (jeg er yngst av fem) og hadde det samme ønsket for barna mine.