Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 21:25   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne er jeg litt nysgjerrig på; har vurdert den litt fordi den har hatt bra feedback/rating på diverse sider.

Pros? Cons? Please?

Det er en veldig velskrevet serie, kjapp i replikken, med jevnt over godt konstruerte plott (både de små som er i én eller to episoder og det lange som går over hele sesongen), med veldig gode rollefigurer og flere virkelig dyktige skuespillere, fin bruk av musikk (Rob Thomas, som lager det, har et rockeband, følger med på ny musikk og er bevisst på musikkbruken). Og så videre. Det er litt sånn at nesten alt ved serien er bare veldig, veldig bra. Serien minner litt om Buffy, ikke ved første øyekast (ingen vampyrer eller annet overnaturlig), men når det gjelder hovedpersonene og settingen, og måten rollefigurene forholder seg til og spiller mot hverandre på.

Jeg var ganske ekstatisk etter finalen i første sesong, og skrev i bloggen min om det. Og da det ble klart at det blir en sesong 3, skrev jeg et nytt innlegg (ingen spoilere i noen av innleggene).