Sv: Hvor lykkelig er du?
Jeg måtte nesten velge 9. Og det er fordi jeg er fordømt lykkelig. Skulle gjerne valgt 10, men jeg føler at jeg må ha litt å gå på på lykke-skalaen til den dagen jeg selv endelig blir gravid og får barn.
Jeg har en fantastisk mann, som ikke bare er snill og omtenksom, men han er også utrolig kjekk, min beste venn og super på alle måter. Og jeg er fortsatt til tider nyforelsket i han, med sommerfugler i magen, til tross for at historien vår startet for snart 14 år siden.
Jeg har veldig gode venner som jeg deler alt i livet med. Både glede og sorg. Og som jeg møter jevnlig, og jeg gleder meg i mange mange dager til å møte dem. Og de har igjen barn som jeg forguder og savner når jeg ikke ser dem på en stund, og dem gleder jeg meg ihvertfall mye til å se (hint hint til du-vet-selv-hvem-du-er).
Jeg har en jobb som gir meg alt jeg ønsker av en jobb. Godt miljø, morsomme utfordringer, et bredt kontaktnett, fleksibel arbeidstid og ikke minst såpass god lønn at jeg klarer meg veldig bra.
Vi har en flott leilighet, som jeg elsker å være i, og både mannen og jeg har en kjempefin familie, som jeg liker veldig godt å være sammen med.
Alt i alt må jeg si livet føles perfekt for meg!