Sv: Anbefal meg engelske skjønnlitterære bøker som jeg skal bestille på amazon.com
Har lest en halv bok av om de afrikanske detektivene, det ble for intetsigende og for chick lit for meg...Maeve Binchy faller også litt i samme kategorien, har vel lest en bok av henne også en gang uten at det tok helt av for min del. Har likt noen av bøkene til Paul Auster ja, kanskje jeg skal prøve meg på flere av han. Har vel strengt tatt noen uleste av han i hylla, the New York trilogy blant annet, og den må jeg jo få lest. The poisonwood bible leste jeg for et par måneders tid siden, den var skikkelig bra! Men nå er den jo lest da... White teeth har jeg lest på norsk, The secret life of bees likte jeg ikke, er heller ingen stor fan av Nick Hornby. Elizabeth George har jeg ikke prøvd meg på, men ser for meg veldig serieprodusert krim...er jeg fordomsfull da eller er verdt et forsøk? Anne of Avonlea husker jeg fra tv, likte det godt da. Men vet ikke helt om jeg har lyst til å kanskje ødelegge mitt forhold til den serien ved å lese bøkene nå?
Er visst ikke så enkel jeg... 
Men takk for tips alle som har prøvd!