Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 13:39   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Har lurt på å gå videre med det, ja. Men usikker på hvem jeg bør kontakte. Fant bare kundeservice hos Ford, og de bruker ikke være til mye hjelp.
Om noen vet eksakt hvem jeg bør henvende meg til, så si gjerne i fra.

Det aller første du bør gjøre er å få avklart med verkstedet hvor du sier at du ikke er villig å betale noe for service pga. all ulempen dette har gjort for dere vedr. lånebil og dårlig informasjon underveis. Få det skriftlig. Om du ikke kommer gjennom der så send mail til Ford kundeservice. Får du ikke svar i løpet av kort tid så ringer du dem. Om du skulle trenge noe telefonnummer eller navn på hvem det kan lønne seg å snakke med så send meg en PM. Sjefen min har akkurat kjøpt opp Ford i vårt fylke, så jeg jobber visst for dem nå også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat