Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-08, 08:59   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hva skal til for å komme inn på medlemssalongen? Og hva er medlemssalongen..?

Medlemssalongen er et underforum som er lukket for dem som har under 100 meldinger og under 100 ryktepoeng. Poenget er at det er et underforum for de medlemmene som har vært aktive en stund (aktive nok til å ha skrevet 100 innlegg) og som har deltatt og bidratt nok til å få 100 ryktepoeng (man får ikke så mange poeng ved å skrive "enig" og "det gjør jeg også" og slikt).

Og Maz og Glitter har helt rett i at det sjelden har noe for seg å sutre eller mase om prikker. Det har lett for å virke mot sin hensikt. Å delta i diskusjonene er den beste fremgangsmåten - det er jo det som er poenget med forumet. (Hvis man ikke deltar og bidrar aktivt, skjønner jeg heller ikke helt hvorfor man absolutt vil ha tilgang til Medlemssalongen. (Og det var ikke en kommentar til Wit, altså, bare sånn generelt. ))