Tråd: Møkkanaboer
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 11:18   #8
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Møkkanaboer

De høres forferdelige ut!

Jeg synes dere skal tenke ut måter å ta igjen på jeg. F.eks plukke opp møkka og plassere den utenfor deres inngangsdør, i bæsjeposer selvsagt. Fortsette å blåse ut/fjerne lys og kanskje plage de med høyfrekvent /subsonisk lyd når dere ikke er hjemme og de er. Men dere har vel kanskje andre naboer som uskyldig vil bli plaget av det også i tilfelle? Dette er en sak som er blitt brukt av en del folk som vil bli kvitt naboene sine, i følge min eiendomsmeglermann.

Når det er sagt så er det ikke alle naboene som liker oss heller, vi manglet endeveggen på verandaen i et par år, nå har vi fått både vegg og trapp der, men har ikke malt den slik vi har fått beskjed om og så står det en del søppel i den, i tillegg til at vi har parkerrt bilen nedenfor verandaen en del ganger. Alt dette har noen som har irritert seg over det meldt til styret. Men det har ikke kommet videre derifra til oss da, så vi har levd i lykkelig uvitenhet Men dette er dog av mer irriterende enn brannfarlig og helseskadelig art.