Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 20:30   #10
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Googles kalkulator; veldig nyttig

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Nytt for meg - jeg visste heller ikke at amazon trekker fra moms. Takker!

Og til dette med moms fra Storbritannia fins det forresten tilleggsinfo og forbehold; bøker er skattefrie i Storbritannia som i Norge, så dette virker bare på andre typer varer, og i tillegg sender Amazon noen av varene sine fra Jersey, som ikke har moms, så da blir det ikke trukket fra noe, og da står det typisk «Availability: In stock. Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant.», mens det ellers står «Availability: In stock. Dispatched from and sold by Amazon.co.uk.» Jeg vet ikke om noen andre britiske nettbutikker som trekker fra moms, men det går sikkert an å spørre direkte. En del av dem, f.eks Play.com, holder uansett til på Jersey bla. fordi de da kan unndra skatt.

Ben "ain't this fun?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat