Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 21:08   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?

Jeg hater kroppen min, men hater den litt mindre enn i sommer når jeg veide 18 kg mer enn nå. Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til mat og kropp og sånt. Har vokst opp med en mamma med spiseforstyrelser. Hun fikk det mens jeg var baby og ble "frisk" etter 25 år eller noe. Så jeg er vel litt påvirket av det.... Slanket meg fra jeg gikk i 6 klasse til jeg var 25 år, da bestemte jeg meg for å ikke sulte mer. Og gikk masse opp. Men fikk det mye bedre med meg selv. Nå er jeg på god vei ned igjen og satser på å ha en normalt slank kropp neste sommer eller noe. Helst litt før.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat