Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 11:03   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nei, det er ikke en "hva er verst"-diskusjon, men jeg føler at dette er et element som aldri nevnes.

Eller mener dere at jeg tar feil. Er det bare jeg som føler meg beglodd når jeg kjøper godteri på en helt vanlig tirsdag eller er den desidert største i treningssalen på Sats?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes vel at det er elementer som blir nevnt, diskutert og analysert hele tiden. Og det er viktig.

Hvordan tror du sterkt undervektige jenter føler seg beglodd og hvisket om når de sitter med en vannflaske og et eple i kantina? Eller spiser en sjokolade, for den saks skyld. Tror du ikke *alle* tenker at hun sikkert går på do og kaster den opp etterpå? Eller når hun trener på tredemølla og alle tenker at hun sikkert er anorektisk og er i ferd med å trene seg helt vekk?

Og jeg skal love deg at de ekstremt tynne jentene jeg har sett, de blir pekt på og hvisket og tisket om temmelig åpenlyst.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat