Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 15:34   #33
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerter

Det kommer jo an på så meget, da, og strengt tatt vet vi ikke annet enn at mannen var sengeliggende, hadde smerter og hadde et kateter et sted. Men vi vet ikke hvor og hvorfor. Jeg syns det blir feil av oss her og sitte og bedømme om ting kunne vært gjort et annet sted. Vi vet ikke nok om saken.

Jeg syns ikke noe i den nevnte episoden var spesielt grusomt. Dvs, selvsagt grusomt å se folk som har det vondt. Men jeg syns ikke han ble dårlig behandlet. Ambulansefolkene sa som sant var, han har vondt, men de må flytte han for det. Det er jo ikke deres avgjørelse om behandlingen kan gjøres på sykehjemmet. Jeg syns at det jeg har sett av serien vitner om svært flinke folk som er gode på omsorg i tillegg til helse.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat