Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 21:28   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Aha, hvis det er lidelseskonkuranse vi driver på med. Det er sikkert ingen som har det verre enn meg! Jeg har trodd jeg bare veide et par kilo for mye og en tur på vekta avslører at jeg har BMI som karakteriseres som fedme og i tillegg fryser jeg hele j**** tiden, er ikke dette halve poengen med å ha fett på kroppen da - at det skal bli varmt. Oppsummering: Jeg har samme lidelsene som de som veier for lite, jeg har en BMI som tilsvarer fedme og jeg er tydeligvis blind i tillegg. Noen som høyner? :i konkuransemodus: