Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 21:48   #91
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

jeg tror nok ikke du er alene om å ha BMI 30+ og fryse.

Nei, det var mest ment som en spøk, da. (Men det var litt alvor i klagingen min også. Jeg fryser så mye at jeg skal til lege for det. Det er ikke normalt å sitte med ytterjakke på inne. Men jeg tror ikke akkurat det har noe med vekta å gjøre. Jeg frøs mindre da jeg veide mindre for å si det slik.)

Sitron: Hørtes deilig ut å bade i ferskvann. Det har jeg faktisk aldri gjort. Alltid badet i havet. (Og her i byen er svømmebassenget også fylt med saltvann. Man ligger som på en pute. Deilig!)