Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 21:29   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Jeg måtte IKKE bruke pusteøvelser, og synes ikke det var særlig vondt. Det blir litt varmt hver gang laseren "skyter", og så svir det litt, omtrent som om noen smeller en liten gummistrikk på huden. Dårlig forklart, men men.

Man kan eventuelt ta 2 Paralgin Forte eller liknende en times tid før behandlingen hvis man er redd for at det gjør veldig vondt. Og ja, første gangen er det flest levende hårsekker som kverkes og da er det vondest. Etter hvert som hårene tynnes ut i rekken er det færre og færre hår som tas av hvert laserskudd, og det gjør mindre og mindre vondt.

Jeg har tatt 2 behandlinger bare så langt, og betaler 1200 pr gang. (Jeg bruker Ellipse-klinikken i Oslo). Noen klarer seg med 4-5 behandlinger, mens andre trenger kanskje opp i 7-8 behandlinger for å bli helt glatte. Det virker kun på mørke hår; blonde dun er bortkastet å behandle.

Sist redigert av Miss Norway : 05-11-06 kl 22:13. Årsak: La til behandlingssted
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat