Sv: En kvinne med bart ...
Woah, her gikk det for seg!
Jeg skjønner hva Hønni mener, uten at jeg peker, stirrer, eller av dem som har ekstra hårvekst i fjeset av den grunn. Det gjør ikke Hønni heller. Bare så det er sagt.
Det er vel bare en litt pussig assymetri som Hønni ønsket å påpeke, som om noen har ballkjole og joggesko, liksom? Når man ser at noen har brukt 3 timer på håret, så virker det rart med en Frida Kahlo, men det er, som vi har sett gjennom tråden, MANGE grunner til at folk velger å beholde barten sin.
Min bestevenninne er veldig hårete. Arv og PCOS gjør henne temmelig lodden. Hun vokser barten og skumfjerner kroppshår. Og ville etter eget sigende følt seg ustelt om hun ikke gjorde det. Men det er hennes mening og hennes valg.
Selv fins jeg ikke hårete og kan glemme å barbere leggene en hel vinter uten at noen ser det. Jeg aner følgelig ikke hva jeg snakker om, og skal holde kjeften min så jeg ikke sårer noen.
Jeg napper på min mann, da. Han har noen pussige lange røde(!) hår i øyenbrynene som vokser fortere enn de svarte og blir stående ut som lange buskete greier. Han ligner litt på skotten i Simpsons hvis de får gro. Og nei, hår i nesa er IKKE ok. Ikke ørene heller. Eller et og annet på nesa. Eller mellom brynene. Jeg er megt meget overfladisk og skal snart gjøre bot. 
Sist redigert av Harriet Vane : 06-03-08 kl 19:34.
|