Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-08, 19:18   #16
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?

Den unge mann drakk litervis med morsmelk fra bank da han lå på nyfødtintensiven, men jeg klarer ikke helt å sette meg inn i hvilken situasjon som skulle gjort det nødvendig at en annen kvinne skulle ammet ham. Hvis det bare var et engangstilfelle så hadde jeg ikke hatt noe problem med å gi ham MME i stedet for. Etter å ha foret den unge mannen med alt fra flaske via skje og sprøyte til nebbkopp klarer jeg heller ikke å leve meg inn i at det skulle vært umulig å få i barnet noe som helst (hvis "tar ikke flaske" skulle være et scenario).