Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-08, 21:24   #107
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg tror du har rett i dette
.
Like herlig sitter jeg her og tenker at det er enkelte nek her.

*litt sår og bitter akkurat nå*

Sett det på den store uvitenhetskontoen. Alle kan ikke vite alt om alles situasjon, og alle har sine greier. Noen har overvekt, noen har ansiktsbehåring, noen har undervekt, noen har psykiske problemer, noen har fødselsangst og noen får ikke til å amme. Såre såre punkter, men hver gang vi deler litt og forklarer litt om HVORFOR vi blir lei oss og hva som kan være bakgrunnen for ditt eller datt så blir alle litt snillere og litt klokere. Jeg har i hvertfall blitt mer romslig, mer snill og litt klokere. Men jeg er fremdeles dum som et spett på en rekke områder, altså. Alle har ikke fortalt meg alt enda.