Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-08, 21:32   #116
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Det er vel forskjell på barter, kanskje. At noen har ansiktshår kunne jeg aldri komme på å tenke over eller kommentere overfor andre igjen, men det er forskjell på noen eller mange korte svarte hår og 10 cm lange hår som henger ned over munnen. Jeg har tilfeldigvis sett denne dyrlegen det er snakk om over her, og jeg kan ikke tenke meg at hun bryr seg om at hun har hår i ansiktet. Det er mer ekstremt enn "mye ansiktshår", og jeg sier ingenting på at noen reagerer med undring over dette eller tror at hun er en mann. Som alle andre i verden tror jeg faktisk hun vet hvilke reaksjoner hårvekst av en slik art kan fremme hos folk, men hun har nok tatt det valget om at håret skal få gro fritt. Og da tror jeg faktisk at hun tåler andres ubetenksomme kommentarer. Det blir vel feil uansett hva man sier i denne sammenhengen, men jeg følte for å dulte litt på Kate.