Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-08, 23:28   #43
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?

Om min baby var sulten og jeg ikke kunne tilby melk der og da, hadde jeg nok prøvd flaske først. Hvis babyen ikke tok flasken og ikke roet seg, kunne noen andre kjente fått prøve å amme han. Det hadde nok stukket litt i mammahjertet å se en annen mamma amme mitt barn, men heller det enn en sulten og hysterisk baby.

Når det gjelder å ammen en annens barn, har jeg overhodet ingen sperrer. Der kommer det an på den andre mammaen, og om hun synes det er greit. Hvis jeg passet et spedbarn og det var sultent, og ingen annen mat var tilgjengelig, ville jeg kontaktet mammaen og spurt om lov til å amme barnet hennes. Var jeg i samme situasjon og ikke fått tak i mammaen, ville jeg gitt babyen pupp og fortalt det etterpå til mammaen.