Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 23:07   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig barneklipp i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Det lurer jeg også på, for da drar vi dit. Greit å komme seg dit etter jobb, selv om jeg ikke helt vet hvor Lyst er da. Det er kanskjesamme setd som svigerfar drar, han sa også noe om 80/100 kr. Men det er kanskje fler av de, denne tror jeg var i Trondheimsveien når jeg tenker meg om.

Det er flere billige frisører i området, ja. Både bortover Jens Bjelkes gate og nede i Tøyengata. (Lyst ligger for øvrig på Sørli plass, der som Sørligata krysser Jens Bjelkes gate.)