Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 09:42   #147
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, jeg er helt enig i at en del av kommentarene på en første siden i denne tråden var helt over kanten. Alle og og de i den gata. Men jeg oppfatter virkelig ikke hovedspørsmålet noe annerledes enn om noen hadde spurt for eksempel: "Er det ikke rart at noen som er SÅ strøkne i klærne og på håret velger å ikke pusse skoene?". Eller "Er det ikke rart at når hun er stylet fra topp til tå så har hun ustelte negler!" (Noe jeg i grunnen kunne følt meg truffet på, uten at jeg ville bli lei meg av den grunn ).

Interessant. Og nå spør jeg fordi jeg lurer. Synes du hårvekst i fjeset er sammelignbart med upussede sko?

Jeg er mer på linje med Asca. Ingen liker å bli vurdert utifra utseende.