Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 10:01   #158
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er ikke så sikker på om fjasing er måten å gjøre det på, men OK.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og jeg syns av og til at denne fjasingen blir irriterende. Det blir litt krampaktig "hjelp, nå er jeg visst veldig uenig med folk jeg egentlig liker og det er litt ubehagelig, så jeg fjaser litt i stedet, jeg", utav det.

Det som jeg synes er at fjasing er irriterende når man faktisk har lyst til å diskutere, men man greier ikke å være der akkurat "når det skjer" (man må feks jobbe. ). Men jeg tror det er vanskelig å bli enig om når det er OK å fjase kontra når det ikke er OK. Selv er jeg absolutt ikke typen som blir blidere stemt hvis noen jeg er uenig med bare starter å tøyse (og nei, det var ikke denne tråden jeg tenkte på. Det var den "Når startet ungene i bhg"-greia.). Da får man jo a) ikke diskutert og b) fremstår som humørløs i tillegg.

Sist redigert av him : 07-03-08 kl 10:02. Årsak: Endret quoten
him er ikke aktiv   Svar med sitat